söndag 18 oktober 2009

Badtunnan på plats!

Nu står badtunnan äntligen på plats. Robert och svärfar fixade det i förmiddags medan jag och Roberts lillasyster Linn bakade sockerkaka, eller Linn var mest intresserad av att slicka skålen...och nu är min barndomsvän Linda på väg ut så vi får väl hoppas att baket blev gott. Imorgon bär det av till "mammas" öppna förskola på Skälby Gård. Jag har fått med mig Elli och väntar på svar från Nettan. Sen blir det en promenad på Skälby så man kan gå runt och titta på en massa fina hus. Jag brukar få lite inspiration till mitt eget hus som behöver ha lite "tillfixning". Nu ska jag koka lite kaffe!

2 kommentarer:

  1. Härligt att badtunnan är på plats! Vi kommer över och badar någon kväll! ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag hakar på=)
    Behöver bara veta vart=) Ringer eller messar senare... Kram

    SvaraRadera