torsdag 19 november 2009

Frukostträff!

Jag längtar till helgen, då ska vi inte göra någonting. Bara mysa med varandra och fixa lite hemma. Det var längesen...Men imorgon ska jag och Lova åka hem till Susanne och Philip. Erika och Amberly kommer också. Vi ska ha frukostträff!! Det ser jag verkligen fram emot. Igår när jag hade varit hemma hos Nettan och pysslat och skulle åka hem så körde jag vilse....Jag åkte hemifrån henne runt halv ett och två timmar senare var jag hemma, j*vla grusvägar utan skyltar, haha! Jag har alldeles nyss fixat Roberts födelsedagspresent, i tid för en gångs skull. Den är riktigt bra faktiskt, och nu sitter jag och funderar på doppresent till lilla Amberly...Lova fick ju så många fina så lite inspiration har jag fått. Nu ska jag lägga Lova så att jag kan vika tvätt och diska lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar