fredag 26 februari 2010

Fredag igen!

Så var det fredag igen, veckorna går så fort nu när jag har börjat jobba. Det är rätt skönt att få komma iväg några dagar i veckan och bara vara mig själv. Fast jag längtar efter båda två så klart. Lova har blivit så himla stor, hon förstår ganska mycket nu och vet vem pappa och mamma är. Hon säger även "papapapa" och tittar på Robert....hoppas hon säger mamma snart också :-) Idag ska vi ha en mysdag hemma för imorgon är det mycket att göra. Vi ska ha kusin Tilda här och på kvällen blir det tjejparty här hemma. Det ska bli jättekul! Igge fyller ju trettio år också. Mycket att hinna med alltså, men det ska nog gå, bara man vill! Nu önskar jag min kära vän lycka till kl. tio så får vi se sen hur det gick. Jag är säker på att det kommer gå galant! Ha en trevlig helg, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar