torsdag 12 november 2009

Förberett och klart!

På lördag ska Lova döpas i Lundby kyrka. Det ska bli jättemysigt, tycker jag! Jag har fixat och handlat massor till det, och jag tror det kommer bli väldans bra. Vi hade dopsamtal i veckan och prästen ville att jag och Robert skulle läsa en bön, men jag tror att vi hoppar det. Det räcker med att behöva stå där framme inför allt folk. Carro ska vara gudmor och Simon blir gudfar. Faster Maria ska hälla i vattnet i dopfunten och moster Ellinor ska tända dopljuset. Imorgon ska jag och mamma ut till prästgården och duka och ställa ordning bord och stolar, vi blir ju rätt många. Nu ska jag återgå till tvätten för snart kommer Maria och Peter från Malmö och senare ikväll ska vi hem till Erika och Rondy och äta tacos. Susanne och Thomas kommer också dit, och självklart alla småttingar. Det ska bli riktigt trevligt. Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar