tisdag 12 januari 2010

Det är i helgen det händer...!



Och kylan håller i sig..det kunde ju bli liiite varmare, en 5 minus räcker gott och väl. Men det är bättre att det är vinter nu än i april/maj. För jag hoppas att det blir en riktig vår och en riktig sommar nu när det är så här. Jaja, det blir nog bra. Imorgon bär det av in till stan för att Lova ska få sina sprutor....stackars lilltjejen. Hoppas att hon inte blir lika ledsen som första gången. Tänkte även passa på att besöka min chef. Hon säger att jag inte planerat min föräldraledighet, men det har jag, så går det när man tappar bort viktiga papper. Det är antagligen det hon gjort, för det har jag lämnat in, oavsett vad hon säger. På torsdag ska jag och Lova gå på babysim för första gången, moster Ellinor ska också följa med. Det ska bli jättekul. Men sen, på lördag, då blir det riktigt skoj. På dagen ska Lova gå på Lukas (grannpojken) tvåårskalas, och senare på kvällen kommer Gäddeholmarna och grannarna och badar tunna. Det blir härligt, det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar