onsdag 6 januari 2010

Nu är det över!

Jaha, nu var det över för den här gången då! Både jul och nyår susar förbi, men mycket har vi hunnit med. Julfirande hos alla mammor och pappor, vedtunnebad i mellandagarna och lite nyårsfirande. Någon rea har vi inte varit på i år, men idag åkte hela familjen till Tuna Park. Det var inget märkvärdigt, tycker inte jag i alla fall. I lördags så var vi och tittade på när lille Filip fick vatten på huvudet, och det gick galant! Nu är det väl slut på festligheter ett tag framöver. Men i mitten av februari tänkte jag smälla till med en tjejfest här hemma, det ser jag verkligen fram emot. Nu ska jag slänga mig i soffan bredvid Robert, tänkte först ta mig en liten promenad, men nej, det är för kallt! Ha det bra i kylan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar